İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından Koç Holding Enerji Grubu Şirketleri Aygaz, Opet ve Tüpraş sponsorluğunda düzenlenen 24. İstanbul Tiyatro Festivali, 14 Kasım – 1 Aralık tarihleri arasında, hem fiziki hem de çevrim içi gösterilerle izleyiciyle buluşmaya hazırlanıyor. Festivalin fiziki gösterileri COVID-19 önlemleri altında DasDas, Fişekhane, Moda Sahnesi, Zorlu PSM, Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi, Yapı Kredi bomontiada, Caddebostan Kültür Merkezi, Surp Vortvots Vorodman Kilisesi gibi mekânlarda gerçekleşirken festival programındaki çevrim içi etkinlikler ise online.iksv.org adresinde izlenebilecek. 21 oyunun prömiyer yapacağı festivalde, toplam 29 tiyatro, dans ve performans topluluğunun gösterisi yer alacak. Açılış Gösterisi Diagonale Ascendante dâhil, programındaki üç gösteriyi ücretsiz olarak izleyiciyle buluşturacak 24. İstanbul Tiyatro Festivali’nin diğer gösterilerinin biletleri biletix.com üzerinden satın alınabiliyor. Geçmiş yıllarda da festivale konuk olan ve her gösterisiyle büyük yankı uyandıran Nederlands Dans Theater 2 (NDT 2), bu kez canlı yayımlanacak bir dünya prömiyeriyle festivalin ön etkinliği olarak izleyicilerle buluşuyor. NDT 2’nin web sitesinde canlı yayımlanacak "Dare to Say" adlı program, 6 Kasım Cuma saat 22.00’de online.iksv.org adresi üzerinden izlenebilecek. Koreograf Alexander Ekman ve Dimo Milev’in sahneye koyduğu "Dare to Say", dünya ile aynı anda İstanbul Tiyatro Festivali seyircisiyle buluşacak olan iki yeni yapıttan oluşuyor. Ekman ve Milev, bu yeni çalışmalarını COVID-19’un getirdiği kısıtlamalara göre uyarlanmış hareket ve koreografilerden yola çıkarak hazırladı. Canlı yayımlanacak bu gösterimle, seyirciler oturma odalarından Lahey’deki performansın tadını çıkarabilecek. İstanbul Tiyatro Festivali’nin “Hollanda Seçkisi” başlığı altında seyirciyle buluşacak bu proje, Hollanda Performans Sanatları Fonu tarafından destekleniyor. Festival bu yıl pandemiden olumsuz etkilenen yerli topluluklara olabildiğince geniş yer açıyor. Festivalin Yerli Yapımlar Gösteri Sponsoru ENKA Vakfı, festival kapsamında fiziki mekânlarda ve çevrim içi platformda gösterilecek 23 yerli yapıma destek veriyor. Festivalde yer alan başka yerli oyun "Dumrul ile Azrail" ise Tekfen Holding’in Özel Gösteri Sponsorluğu’nda izleyiciyle buluşuyor. Festival bu yılki programında 21 yerli oyunun prömiyerine yer veriyor. Meltem Cumbul’un oynadığı ve yönettiği Ben “Sevgili Milena”, Sami Berat Marçalı’nın kaleminden çıkan "kOmİk", Yağmur Yağmur’un yönettiği "Madam Giyotin", Layla Önlen’in oynadığı "Tut! Bırak!", Tiyatro Oyun Kutusu’nun üç kısa oyunu "Sonrası Sessizlik", "Karanlık" ve "Ölü Kadınlar Diyarı", Mehmet Birkiye’nin sahnelediği Çehov klasiği "Vişne Bahçesi", Görkem Yeltan’ın yönetmenliği ve Ayça Bingöl’ün yorumuyla sahnelenen Güngör Dilmen’in klasikleşmiş eseri "Ben Anadolu", Kemal Uçar’ın yazdığı ve oynadığı "Dublörün Hikâyesi", İstanbul merkezli Platform Tiyatro ile Bonn’dan Fringe Ensemble’ın ortak projesi olan "Map to Utopia", Serdar Biliş’in güncel yorumuyla sahnelenen "İfigenya", Ahmet Sami Özbudak’ın kaleme aldığı "Gomidas", Ayrin Ersöz’ün koreografisi ile "Ne Düşündüğünü Biliyorum", Mekan Artı ekibinden "UNUTMAK Bir Hatırlama Projesi", Sema Elcim’in yazdığı, Oğuz Utku Güneş’in yönettiği "Feramuz Pis!", Avusturyalı yazar ve şair Ingeborg Bachmann’ın radyo tiyatrosu olarak yazdığı, Tiyatro Motus yapımı "Manhattan’ın İyi Tanrısı", “kulak tiyatrosu” Podacto’dan "Eften Püften Şeyler ve Varlık", Sevilay Saral’ın yazdığı Aysel Yıldırım’ın yönettiği "Her Güne Bir Vaka", Simge Günsan’ın uyarlayıp oynadığı "Lear Mutfakta", Barış Arman’ın yazıp yönettiği "Olağan-İçi Bir Gezi" ve Ferdi Çetin’in yazıp Yeşim Özsoy’un yönettiği "Terkedilmiş Kıyılar // Negatif Fotoğraflar" festival kapsamında ilk kez tiyatroseverlerle buluşacak.
top of page
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
bottom of page
Comments